Uppdaterar med färger
Röstlista DL1 kl 21.30
19:25 Hedinn röstar på Idahoe
19:44 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
19:57 hemlig röstar på Hedinn
20:42 Idahoe röstar på quarter4ever
21:06 bollen__ röstar på Habina
21:18 Snurrfian röstar på Bumpo
21:20 Gabby_Ossi röstar på Snurrfian
21:24 bumpo röstar på Quarter4ever
21:25 Habina röstar på idahoe
21:26 LenaH röstar på Snurrfian
21:29 cirkus röstar på Snurrfian
21:29 Niyama röstar på Gabby_Ossi
inte så mycket att färglägga direkt men noterar att
Niyama också röstade på
Gabby_Ossi och kan ju kanske vara en en anledning till att just hon vart käkad inatt?
Det finns väl två scenarier till det i så fall
:
G_O är god som de vill få misstankar emot
eller
G_O är ond som inte ville ha vare sig Niyama eller mig i hälarna idag (oavsett vilken roll som vi skulle kunna tänkas ha)
Jag tänker också så här:
Jag har åkt ut första speldygnet rätt många lekar i det senaste kanske ville lyan inte käka mig av den anledningen( iaf brukar jag tänka så iaf till första DL när jag är ond- inte käka de som åkt tidigt i de senaste lekarna om man inte absolut tror att de har en ledande god roll)
Och Lyan visste ju utmärkt väl att vare sig jag och Niyama är där- så kan kanske vara jobbigt att ha oss båda med i leken? Och Niyama är den av oss som brukar få flest att följa hennes tankar-medans jag är ett rätt tacksamt offer att få misstankar emot -så rätt logiskt att de käkar Niyama sett ut de ondas synvinkel
Niyama som vi nu vet var siare var rätt offensiv mot
LenaH igår - kan också vara en anledning till att hon vart käk med samma två scenarier som i fallet G_O

Om man ska tro på att snurrfian fick 3 röster på sig för att rädda någon så ligger
Idahoe ur mitt perspektiv sett lite åt det skummare hållet till - , men det är endast ur den förutsättningen att det var just räddningsröster på snurrfian
Annars är alternativet att alla med mer än en röst på sig igår var goda helt enkelt
(ja Jag VET - godförklaring av sig själv- men men.....)