Jag frågade ju henne. Hon tror cirkus är god. Och att du är ulv.Det var det jag menade med att Habina har bättre svar på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag frågade ju henne. Hon tror cirkus är god. Och att du är ulv.Det var det jag menade med att Habina har bättre svar på.
Men där är du lite fel ute...? Inte vet jag? Jag tycker själv det är konstigt att välja bumpo före Ida. Men det kan ju bero på att du eldat på som en galning mot bumpo, Ida och mig och när jag röstade på Ida valde andra då hellre bumpo.
Men där är du lite fel ute...
Cirkus och i viss mån q var de som först misstänkte bumpo och mitt fina lilla (felaktiga) paket så passade hon in.
Så nej, jag ELDADE inte på mot bumpo.
Varför godförklarar hon cirkus?Jag frågade ju henne. Hon tror cirkus är god. Och att du är ulv.
Om teorin i stort ja, men det var inte jag som hittade bumpo.Nja, kolla mitt långa inlägg där jag citerade det som skedde efter lynchen dag 2. Skulle vilja påstå att du var den mest drivande.
Det får du fråga henne om, själv håller jag på att leta efter hennes tidigare inlägg.Varför godförklarar hon cirkus?
Har du ändrat dig ang detta Habina?Jag tror jag börjar förstå hur ni resonerar nu och eftersom jag vet min roll så blir det logiskt att niyama är ulv. Eller finns det någon smart tanke som gör att ulvarna inte följde med ifall jag la en röst på en god?
Jag sitter lite i samma sits som du, antingen är cirkus och Habina goda eller så är du och Hedinn det.Det får du fråga henne om, själv håller jag på att leta efter hennes tidigare inlägg.
Alternativet till att du är ond är ju att cirkus är det. Och att Habina just nu försöker lura mig.
Nån fanns det ju - hemlig själv?Jag väljer att rösta på den jag tror mest på som ulv, och det borde rimligtvis finnas åtminstone nån bland de som röstade på Q istället för hemlig.
Ja och där kommer att jag:Fast folk kan väl ändra i sista minuten? Trodde du mer på Ida är det väl rimligt att rösta där, åtminstone då det inte finns en massa möjliga extraröster eller liknande i bakgrunden?
Gabby blir ju lättare att placera om du är ulvJag sitter lite i samma sits som du, antingen är cirkus och Habina goda eller så är du och Hedinn det.
Gabby har jag som sagt fortfarande svårt att placera, det går inte att länka henne till någon och att Ida är ond måste jag liksom våga tro på för annars har jag en lya med typ 6 deltagare.
edit: Jag har frågat henne.
Visserligen, det var mest för att få med en snabb teori i röstinlägget. Uteslutningsmetoden säger just nu att det bör vara Idahoe, LenaH och Gabby i lyan, annars behöver jag omvärdera lite och det har jag inte tid med precis nu.Nån fanns det ju - hemlig själv?
Ja, det är så jag uppfattat dem. Förstår du nu mitt tidigare inlägg där jag utgick från de två?Men hur som helst - ängeln och spionen måste ha hittat varandra. Det måste finnas två spelare som är säkra på varandra. Frågan är om cirkus och Habina är det? Habina låter säker på cirkus i alla fall.
Jag tror att det är cirkus och Habina. Så då återstår inte så många, om nu inte du lurar mig. Eller nån info lurat nån på nåt sätt.Gabby blir ju lättare att placera om du är ulvMen hur som helst - ängeln och spionen måste ha hittat varandra. Det måste finnas två spelare som är säkra på varandra. Frågan är om cirkus och Habina är det? Habina låter säker på cirkus i alla fall.
Jag har funderat över om du och jag skulle vara två goda som hängt upp oss på varann, problemet är att jag är tveksam till Hedinn som ulv om Ida är det. Så därför tror jag mer på dig. + Att du har som jag redan skrivit gjort flera skumma grejer i leken som jag reagerat på.Ja, det är så jag uppfattat dem. Förstår du nu mitt tidigare inlägg där jag utgick från de två?
Ponera då att du och jag (osannolikt nog!) nu skulle vara de andra två goda, då ger det Hedinn, Gabby och Ida. Hm. Behöver fundera lite mer på det. Och äta middag.
Men vilka andra skulle det kunna vara? Jag har också tänkt tanken men då borde det vara du och Hedinn som har de rollerna och det kommer ni inte bekräfta oavsett om det är sant eller ej.Alternativet till att du är ond är ju att cirkus är det. Och att Habina just nu försöker lura mig.
Det enda jag kan tänka mig är om ängeln inte skyddat sig själv dag 1, men då vet ju ängeln om det och nån bör ha pekat på att det kan finnas förvirrande info typ?Jag tror att det är cirkus och Habina. Så då återstår inte så många, om nu inte du lurar mig. Eller nån info lurat nån på nåt sätt.
Men vilka andra skulle det kunna vara? Jag har också tänkt tanken men då borde det vara du och Hedinn som har de rollerna och det kommer ni inte bekräfta oavsett om det är sant eller ej.