Då är det läge att komma med teorier om vad du tror.

Fast det har jag väl gjort? :confused: Jag tror att Idahoe är ulv, delvis för hur hon fiskade efter min roll. Jag tror att LenaH är ulv, ffa utifrån hon eldade igång cirkus och Q kring att ulvarna gått ihop sig och försökt rösta ut Q.

Jag är också mer benägen att lita på cirkus än på dig :laugh:

Det är ju lite konstigt att du inte var med på att lyncha Ida igår, trots att du velat det i två dagar, men i dag trycker på att det är det enda rätta? Det gör mig jäkligt nojig.
Men alltså - jag kom in när det bara var jag kvar att rösta?
Vad hade det spelat för roll?

Och om jag säger att jag gör annat irl så gör jag det, jag ljuger inte om sånt oavsett roll.

Den tiden när jag blev helt uppslukad av lekarna är för längesedan över, för mig är det ett kul tidsfördriv och jag spelar inte fläckfritt.
Det känns som om du ställer väldigt märkliga krav?

Fast det har jag väl gjort? :confused: Jag tror att Idahoe är ulv, delvis för hur hon fiskade efter min roll. Jag tror att LenaH är ulv, ffa utifrån hon eldade igång cirkus och Q kring att ulvarna gått ihop sig och försökt rösta ut Q.

Jag ville snarare veta vilka du tror är goda, om du hittat ett samband. Ängel och spion måste ha hittat varandra.

Om LenaH är ulv tror jag Gabby är det också. Undrar om det är lyan då? Ida, LenaH, Gabby?

Men alltså - jag kom in när det bara var jag kvar att rösta?
Vad hade det spelat för roll?

Och om jag säger att jag gör annat irl så gör jag det, jag ljuger inte om sånt oavsett roll.

Den tiden när jag blev helt uppslukad av lekarna är för längesedan över, för mig är det ett kul tidsfördriv och jag spelar inte fläckfritt.
Det känns som om du ställer väldigt märkliga krav?
Har inte sagt ett ord om din aktivitet eller att du skulle ljuga om vad du gör IRL. Jag är generellt för att man ska tro på och acceptera kommentarer som rör IRL.

Jag ville snarare veta vilka du tror är goda, om du hittat ett samband. Ängel och spion måste ha hittat varandra.

Om LenaH är ulv tror jag Gabby är det också. Undrar om det är lyan då? Ida, LenaH, Gabby?

Kan det mkt väl vara. Den enda jag tror är god är cirkus, vilket jag redogjort för tidigare. Men jag vet inte alls var jag har dig, gabby eller Hedinn. :nailbiting:

Kan det mkt väl vara. Den enda jag tror är god är cirkus, vilket jag redogjort för tidigare. Men jag vet inte alls var jag har dig, gabby eller Hedinn. :nailbiting:
Hm ok. Undrar om LenaH i så fall lyckats lura cirkus att hon har en roll hon inte har? Minns dåligt nu. Om Ida är ulv lär vi nog kunna avskriva Hedinn.

Inte du själv. Men man röstar väl på den man helst vill ska lynchas?
Jag vågade mig på att tro att cirkus hade rätt och det spelade ändå ingen roll?
Hade du fått med dig nån mer och min röst varit avgörande så hade jag röstat på Ida.

Hur kommer det sig att du inte fick med dig några fler?

Det låter ju som att det skulle kunna vara rimligt. LenaH har ju dessutom misstänkt dig rätt hårt och där tror ju jag att hon är fel ute. Å andra sidan vore det väl inte första gången jag sitter och försvarar dig när du är ond och de flesta andra misstänker dig. :laugh: En av er borde rimligtvis vara ond som läget ser ut nu och med tanke på LenaHs röstning igår så bör det snarare vara hon än du, i alla fall under förutsättning att Idahoe är ond.

? Inte vet jag? Jag tycker själv det är konstigt att välja bumpo före Ida. Men det kan ju bero på att du eldat på som en galning mot bumpo, Ida och mig och när jag röstade på Ida valde andra då hellre bumpo.

Jag vågade mig på att tro att cirkus hade rätt och det spelade ändå ingen roll?
Hade du fått med dig nån mer och min röst varit avgörande så hade jag röstat på Ida.

Fast folk kan väl ändra i sista minuten? Trodde du mer på Ida är det väl rimligt att rösta där, åtminstone då det inte finns en massa möjliga extraröster eller liknande i bakgrunden?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31