Nu är det ju efter dl 3 och dessutom ev. avgörande lynch så nu är det läge att diskutera specialroller tycker jag. Jag fattar iaf ingenting.
Jag tror att jag för en gångs skull fattar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det ju efter dl 3 och dessutom ev. avgörande lynch så nu är det läge att diskutera specialroller tycker jag. Jag fattar iaf ingenting.
Först och främst får vi väl försöka lyncha en ulv.
Då är det läge att komma med teorier om vad du tror.Jag tror att jag för en gångs skull fattar.![]()
Då är det läge att komma med teorier om vad du tror.
Men alltså - jag kom in när det bara var jag kvar att rösta?Jag är också mer benägen att lita på cirkus än på dig
Det är ju lite konstigt att du inte var med på att lyncha Ida igår, trots att du velat det i två dagar, men i dag trycker på att det är det enda rätta? Det gör mig jäkligt nojig.
Fast det har jag väl gjort?Jag tror att Idahoe är ulv, delvis för hur hon fiskade efter min roll. Jag tror att LenaH är ulv, ffa utifrån hon eldade igång cirkus och Q kring att ulvarna gått ihop sig och försökt rösta ut Q.
Har inte sagt ett ord om din aktivitet eller att du skulle ljuga om vad du gör IRL. Jag är generellt för att man ska tro på och acceptera kommentarer som rör IRL.Men alltså - jag kom in när det bara var jag kvar att rösta?
Vad hade det spelat för roll?
Och om jag säger att jag gör annat irl så gör jag det, jag ljuger inte om sånt oavsett roll.
Den tiden när jag blev helt uppslukad av lekarna är för längesedan över, för mig är det ett kul tidsfördriv och jag spelar inte fläckfritt.
Det känns som om du ställer väldigt märkliga krav?
Jag ville snarare veta vilka du tror är goda, om du hittat ett samband. Ängel och spion måste ha hittat varandra.
Om LenaH är ulv tror jag Gabby är det också. Undrar om det är lyan då? Ida, LenaH, Gabby?
Hm ok. Undrar om LenaH i så fall lyckats lura cirkus att hon har en roll hon inte har? Minns dåligt nu. Om Ida är ulv lär vi nog kunna avskriva Hedinn.Kan det mkt väl vara. Den enda jag tror är god är cirkus, vilket jag redogjort för tidigare. Men jag vet inte alls var jag har dig, gabby eller Hedinn.![]()
Så hur skulle jag kunnat lyncha Ida igår, du svarade inte på det?Har inte sagt ett ord om din aktivitet eller att du skulle ljuga om vad du gör IRL. Jag är generellt för att man ska tro på och acceptera kommentarer som rör IRL.
Hm ok. Undrar om LenaH i så fall lyckats lura cirkus att hon har en roll hon inte har? Minns dåligt nu. Om Ida är ulv lär vi nog kunna avskriva Hedinn.
Så hur skulle jag kunnat lyncha Ida igår, du svarade inte på det?
Nej, om vi ska prata klarspråk så är det nog @Habina du ska fråga.Hm ok. Undrar om LenaH i så fall lyckats lura cirkus att hon har en roll hon inte har? Minns dåligt nu. Om Ida är ulv lär vi nog kunna avskriva Hedinn.
Jag tror faktiskt det... Hoppas att @cirkus kan komma in och svara.
Hm va? Vad tror du då om specialroller?Nej, om vi ska prata klarspråk så är det nog @Habina du ska fråga.
Jag vågade mig på att tro att cirkus hade rätt och det spelade ändå ingen roll?Inte du själv. Men man röstar väl på den man helst vill ska lynchas?
Det låter ju som att det skulle kunna vara rimligt. LenaH har ju dessutom misstänkt dig rätt hårt och där tror ju jag att hon är fel ute. Å andra sidan vore det väl inte första gången jag sitter och försvarar dig när du är ond och de flesta andra misstänker dig.Jag ville snarare veta vilka du tror är goda, om du hittat ett samband. Ängel och spion måste ha hittat varandra.
Om LenaH är ulv tror jag Gabby är det också. Undrar om det är lyan då? Ida, LenaH, Gabby?
Det var det jag menade med att Habina har bättre svar på.Hm va? Vad tror du då om specialroller?
? Inte vet jag? Jag tycker själv det är konstigt att välja bumpo före Ida. Men det kan ju bero på att du eldat på som en galning mot bumpo, Ida och mig och när jag röstade på Ida valde andra då hellre bumpo.Hur kommer det sig att du inte fick med dig några fler?
Fast folk kan väl ändra i sista minuten? Trodde du mer på Ida är det väl rimligt att rösta där, åtminstone då det inte finns en massa möjliga extraröster eller liknande i bakgrunden?Jag vågade mig på att tro att cirkus hade rätt och det spelade ändå ingen roll?
Hade du fått med dig nån mer och min röst varit avgörande så hade jag röstat på Ida.
Hur kommer det sig att du inte fick med dig några fler?