Jag håller med, jag hade nog inte vågat det i sammanhanget men jag försöker tänka utanför lådan och inte fastna i att @Niyama är ond.Vore väl onödigt mycket gambling i så fall, med hemligs röst på mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, jag hade nog inte vågat det i sammanhanget men jag försöker tänka utanför lådan och inte fastna i att @Niyama är ond.Vore väl onödigt mycket gambling i så fall, med hemligs röst på mig?
För att citera dig:Det här är en DL då jag verkligen inte vågar riskera något, så lägger en röst innan jag lämnar jobbet igen, med möjlighet till ändring om det skulle dyka upp nåt. Men då cirkus bör vara god enligt Habina-logik och Niyama ärligt verkar leta ulvar så återstår LenaH och Gabby.
Hedinn röstar på LenaH och Gabby_Ossi
(Visst skulle vi rösta på två?)
Men sluuuuta, nu gör du mig ju nojig på riktigt.För att citera dig:
Men vad gör du??
Antingen är du upplurad på läktaren eller så är du den andra ulven.
Jag skulle inte ta till det där om det inte var skarpt läge.Men sluuuuta, nu gör du mig ju nojig på riktigt.
När är DL? Jag behöver ju åka hem, vågar jag det?
Nej, det är ju just det jag tänker, samtidigt skulle du väl kunna göra det som ulv av just den anledningen.Jag skulle inte ta till det där om det inte var skarpt läge.![]()
Ni har INTE råd att lyncha mig, då är leken över och goda förlorar.Nej, det är ju just det jag tänker, samtidigt skulle du väl kunna göra det som ulv av just den anledningen.
När är DL?!
Och jag får flashbacks från leken där du och Paddi skyddade varandra men alibiröstade på Killa.Grejen med dig @Niyama är att jag får flashbacks från leken där du lurade brallorna av Habina och du brukar inte vara såhär säker som god utan info.
Det var några kvar att rösta och jag tror du ville skaffa dig alibi och ja, se god ut.Tänk efter nu @Hedinn - varför bytte jag till hemlig när jag kunde ha låtit rösten stå kvar på Ida? Alibi hade jag ju fått oavsett vilket och q hade åkt, vilket gett onda ett ännu bättre utgångsläge.
Skillnaden här är att du hittat på att jag skyddat @Gabby_Ossi - du har inte kunnat producera ett enda belägg för det.Och jag får flashbacks från leken där du och Paddi skyddade varandra men alibiröstade på Killa.
Men sluuuuta, nu gör du mig ju nojig på riktigt.
När är DL? Jag behöver ju åka hem, vågar jag det?
Men tänk lite nu! Du kan inte vara god för vilka några syftar du på var kvar vid min ändring?? Och alibi hade jag ju fått om jag röstat på Ida också men q hade blivit lynchad vilket gett lyan chans att käka någon annan.Det var några kvar att rösta och jag tror du ville skaffa dig alibi och ja, se god ut.
Skillnaden här är att du hittat på att jag skyddat @Gabby_Ossi - du har inte kunnat producera ett enda belägg för det.
Om du nu är god så råder behöver du tänka lite utanför lådan nu...
Q, bumpo och Gabby var kvar. Dessutom missade Hedinn och bollen och det kunde ju inte du veta då. Tycker det ser ut precis som när du jagade Killa, att du ville vara med och lyncha en ulv.Men tänk lite nu! Du kan inte vara god för vilka några syftar du på var kvar vid min ändring?? Och alibi hade jag ju fått om jag röstat på Ida också men q hade blivit lynchad vilket gett lyan chans att käka någon annan.
Det var några kvar att rösta och jag tror du ville skaffa dig alibi och ja, se god ut.
Ge mig ett vettigt skäl till att jag skulle ändra från en ulv till en annan, varför skulle det ge mig mer alibi att rösta på hemlig än på Idahoe?DL2
9.50 hemlig röstar på quarter4ever
20.47 Habina röstar på bollen__(Niyama 2)
21.04 Idahoe röstar på quarter4ever
21.20 LenaH röstar på Idahoe
21.23 cirkus röstar på hemlig
21.28 LenaH ändrar till hemlig
21.29 quarter4ever röstar på hemlig
21.29 Bumpo röstar på Q
21.29 Gabby_Ossi röstar på Habina
Hedinn missar att rösta
bollen__ /niyama 2 missar att rösta