Nu är jag hemma men äter samtidigt, tog lite längre tid i stallet ändå än vad jag hade tänkt
Känns

att jag haft så dåligt med tid nu inför en såpass avgörande lynch, känns inte som att jag kan göra så mycket för att rädda mig själv men om jag åker är det såklart extremt viktigt att den andra som lynchas är ond...
Just därför reagerade jag när LenaH skrev dethär
För om LenaH verkligen skulle vara god och tro att jag är ulv så stämmer ju inte detta? Goda förlorar bara om två goda lynchas och att jag är den som mest säkert kommer åka har ju varit ganska tydligt länge. Så jag tänker att LenaH måste ha försagt sig här, om hon är ulv vet hon ju att jag egentligen är god!
Så sammantaget med detta + vad jag skrev igår så är LenaH högst på min lista. Då återstår Niyama eller Hedinn då jag tror Habina hade info som gör mig ganska säker på att cirkus är god. Och jag får liksom inte ihop det egentligen, för om Hedinn skulle vara ond känns det som väldigt onödigt och riskabelt alibiröstande i DL 1 och LenaH och Niyama i samma lya känns inte heller rätt. Om de nu inte spelar stenhårt på att ge den andra alibi om den ena åker

. Eller så var det kanske bara tre ulvar från början och DÅ blir jag nojig för då blir det helt plötsligt mer troligt att det faktiskt blir två goda som står med flest röster ikväll

.