@cirkus och övriga, med facit i hand, är det någon info du/ni hellre velat ha från första natten? Är ju inte osannolikt att jag blir första offer igen och ensam i goda lyan någon dag.
 
Tack alla deltagare för en mycket underhållande lek!

Jag hade särskilt kul åt när både goda och onda lyan var säkra på att cirkus var ängel och undrade varför i hela fridens namn hon tjatade så i tråden om vem som kunde vara ängel. Och stackars Elo som lyckades så fantastiskt som ängel misstänktes för ond.

Samt att folk ville ha vem som helst som siare utom artline, och alla kunde vara tvillingar utom karamell och lobelia :D
Det var ju uppenbart att det var @Artline och ingen annan som var siare. Hur kunde folk missa det?! Kolla skillnaden på DL 1 och nästa dag liksom :p
 
Jag hade den fantastiska idén om att skydda Cirukus första dagen eftersom hon antagligen inte var ond eftersom hon var ond förra gången (logik) att man som ängel skall skydda sig själv första dagen för att outa sig hade jag ingen aning om. :rofl:

Tack för spelet, alla.
Så ofantligt smart gjort!

Jag tackar som bara den - jag borde egentligen fattat att någon hade skyddat mig första natten när jag fick några fina rader....
 
Så ofantligt smart gjort!

Jag tackar som bara den - jag borde egentligen fattat att någon hade skyddat mig första natten när jag fick några fina rader....

Och eftersom du överlevde hamnade du i god katergorin och jag kunde följa dig lite. Hade nån aningn om att du kanske skulle bli käkad igår, eftersom du så duktigt röjt i vem som var ond och vem som var god men fagade tyvärr ur.
 
Tack alla för en kul lek! Så glad att jag fick leka vidare efter första natten.
Det kändes så skönt att jag i allafall hittade Art till slut.

@karamelldrottningen jäklars vad bra du spelade när du kom in igår och kom igång!
I DL 2 så skrev du att du inte ville lyncha ängeln eller siaren och sedan röstade du på mig 😂

Jag är så glad över att jag siade dig för annars hade jag aldrig släppt misstankarna mot dig.
 
@cirkus och övriga, med facit i hand, är det någon info du/ni hellre velat ha från första natten? Är ju inte osannolikt att jag blir första offer igen och ensam i goda lyan någon dag.
I nästa lek så är du ulv och får leka till slutet.

Första natten så hade jag skickat "Siaren siar x" till ängeln.

Men jag tycker att ni gjorde ett bra jobb. Raden jag fick gjorde så jag kunde lösa pusslet.
 
Tack alla deltagare för en mycket underhållande lek!

Jag hade särskilt kul åt när både goda och onda lyan var säkra på att cirkus var ängel och undrade varför i hela fridens namn hon tjatade så i tråden om vem som kunde vara ängel. Och stackars Elo som lyckades så fantastiskt som ängel misstänktes för ond.

Samt att folk ville ha vem som helst som siare utom artline, och alla kunde vara tvillingar utom karamell och lobelia :D
Vi plockade Art efter andra DL när vi fick paketet ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 868
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 963
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 883
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp