Ulvlekarnas Hall of Fame

Jag råkade hitta min första (och typ enda?) lek som LL. Uppdateringarna skedde på rim, men det verkade inspirera andra också.
Finns massor av fantastiska rim för den som vill roa sig lite, cirkus alla haikus bl.a :D Men nedanstående fick i alla fall mig att skratta, då cirkus citerar ett inlägg från Snurrfian med följande rim:

Sia säga
svart får
god


Sia säga
bybo
bybo?

Sia säga
ängel
ängel?

Svåra frågor cirkus undra
ge mig svaret innan cirkus räkna hundra

cirkus kunna inte tagga
annan ropa på vår hagga!

O_o

@Hedinn jag tror hon pratar med dig för jag tänker inte gå med på att bli kallad hagga! :rage:

:rofl:
 
Jag råkade hitta min första (och typ enda?) lek som LL. Uppdateringarna skedde på rim, men det verkade inspirera andra också.
Finns massor av fantastiska rim för den som vill roa sig lite, cirkus alla haikus bl.a :D Men nedanstående fick i alla fall mig att skratta, då cirkus citerar ett inlägg från Snurrfian med följande rim:





:rofl:
Men gud vad jag har hållit på…
Jag minns inte alls. Tack hjärnan 🫤
 
Jag nominerar härmed Dårulvsleken hit in.:D

I Alla DL hade ulvar flest röster:cool: (1 DL var det lynchstopp) och den smått otroliga ord-teorin stämde. Fast det visade sig att lyan hade skitkul och drev med oss.:p
Artline lyckades trots alla lynchade kollegor nästan klamra sig fast, räddningen för goda var mammarollen som gav cirkus info om Artline s roll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 090
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp