Ulvlekarnas Hall of Fame

När jag skrev Hogwarts 2098 läste jag några gamla lekar för att friska upp minnet. En av dem var Hollywoodfruar - the Robinson Edition. Jag vet inte vilken spelare som döljer sig bakom dubbelnicket @MariaMontazami men den personen har fått mig att skratta hysteriskt ett antal gånger.

Jag vill nominera följande i kategorin "bästa första mening i röstmotivering":

"Jag tycker nog allt att den där hemlig har gjort alldeles för många fel i sin sammanställning för att mina tofsar ska känna sig trygga."
 
När jag skrev Hogwarts 2098 läste jag några gamla lekar för att friska upp minnet. En av dem var Hollywoodfruar - the Robinson Edition. Jag vet inte vilken spelare som döljer sig bakom dubbelnicket @MariaMontazami men den personen har fått mig att skratta hysteriskt ett antal gånger.

Jag vill nominera följande i kategorin "bästa första mening i röstmotivering":

"Jag tycker nog allt att den där hemlig har gjort alldeles för många fel i sin sammanställning för att mina tofsar ska känna sig trygga."
Var det inte @cirkus ?
 
Åh Gud, jag hade helt glömt den leken :rofl:
Jag blev påmind om den i somras när Uppsalas lokalpress gick bananas för att Gunilla Persson skulle gästspela på Palermo.

För den som inte känner till Uppsala är "Pallan" en helt vanlig pizzeria, (ö)känd för att de har öppet (för?) länge, billig öl och ett mycket stort antal stamkunder som oftast hänger i baren (men i rättvisans namn har de också bland Uppsalas bästa pizzor i segmentet "vanliga", svenska pizzeria-pizzor). Stället har också en historia av att ha fått utskänkningstillståndet indraget mer än en gång pga [infoga vad man nu får tillståndet indraget för]. Detta var dock inte med de nuvarande ägarna som tog över när det blev en omgång dubbel bokföring för mycket. Nu drivs stället seriöst - men för övrigt i samma anda som tidigare.

Att det görs en grej av att en Hollywood-fru kommer till en halt vanlig pizzeria i Uppsala och tydligen "skapar kaos" är ju underhållning på hög nivå.
 
@Mys-Ernst
:D

Fast jag vet faktiskt vem det var.

b8d5cc8846b9223477ef606182fd09fb--cinderella-kan.jpg


:idea:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp