Ulvlekarnas Hall of Fame

Men gud, jag kommer inte ihåg att jag svarat så nånsin 😅
Det minns jag. Är rätt säker på att det var ett frågetecken på slutet dock. Lite lagom idiotförklarande sådär. :D

Minns dessutom var jag befann mig - i vilken bar och jag minns var i baren. Och min fantastiska vän som agerade omvänd wingman och höll ett par intresserade killar på avstånd genom att bokstavligen hålla ut armarna och skrika ”stör henne inte! Hon håller på med nåt JÄTTEVIKTIGT!” efter att jag förklarat för henne hur viktig den där deadlinen i ulvleken var :rofl: :love:
 
Läste igenom tråden idag och insåg att jag länkat till fel lek i mitt inlägg från förra året :rofl:
Jag kom och tänka på denna tråden och leken från förra sommaren https://www.bukefalos.se/threads/ulvlek.1466206/page-11#post-18603545 , där jag som ängel började få misstankar riktade mot mig och det ledde till följande inlägg:







Att vi kom igenom den diskussionen med alla goda med på tåget är helt otroligt :rofl:
Ska vara https://www.bukefalos.se/threads/du-gamla-du-fria-ulvlek.1465517/
 
HAHAHA! Det var ju ännu roligare!

Men @Hedinn , jag har för mig att du var ond i leken. Så att du inte avslöjade dig i ditt delfinariska tillstånd måste ju åka upp på bästa prestationslistan.
Jodå, jag var ulv i den leken. Men trodde på allvar att Habina var ond (utanför lyan) den kvällen, så frågan var faktiskt ställd helt ärligt! :D Jag har för mig att jag blev rätt misstänkt efter den kvällen dock?
 
Jodå, jag var ulv i den leken. Men trodde på allvar att Habina var ond (utanför lyan) den kvällen, så frågan var faktiskt ställd helt ärligt! :D Jag har för mig att jag blev rätt misstänkt efter den kvällen dock?

Det är möjligt. Jag minns inte. Jag har för mig att jag var fruktansvärt förkyld den här leken. Var i Rom, låg i sängen och orkade släpa mig upp för att skriva inlägg (typ 2 meter mellan sängen och skrivbordet). Men det var väldigt spännande och jag var tvilling med @Monstermom vilket var superkul.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Gunnar
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp