F
Fejka
Kan en häst lära sig undanflykter??På d senaste har min pålla VÄGRAT att gå in i hagen,vilket jag ser som totalt oförståerligt.Jag sköter alltid in och utsläpp,och d har inte hänt något på vägen till hagen,så jag vet inte vad som är felet.Har börjat få tvinga in henne i hagen(lösdrift).
När hon ställer sig och vägrar gå så står hon och försöker mysa med en,sådär gullig och söt som man alltid vill ha dom
buffar lite å sätter huvet under armen:smirk:
hon har aldrig gjort såhär under ett och ett halvt år,hon har aldrig ens gillat att bli klappad,så varje gång hon ens ger hintar om att mysa så hänger jag på,för d e denna närheten jag saknar hos henne.
Kan hon ha lärt sig att om hon gullar till sig,:smirk: ,så slipper hon arbeta??
vill tillägga att detta hände efter våran ledarskapskur,om d kan ha något med saken att göra
och idag tränade vi ledarskap,d gick superbra,men med en gång vi kom till hagen stannar hon och ska mysa
snälla,behöver svar!!!
När hon ställer sig och vägrar gå så står hon och försöker mysa med en,sådär gullig och söt som man alltid vill ha dom
hon har aldrig gjort såhär under ett och ett halvt år,hon har aldrig ens gillat att bli klappad,så varje gång hon ens ger hintar om att mysa så hänger jag på,för d e denna närheten jag saknar hos henne.
Kan hon ha lärt sig att om hon gullar till sig,:smirk: ,så slipper hon arbeta??
vill tillägga att detta hände efter våran ledarskapskur,om d kan ha något med saken att göra
snälla,behöver svar!!!