Underlag/strö i valphage

Shark

Trådstartare
Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det någon som testat andra strömedel? Finns ju så mycket nu. Papper, hampa, halmgranulat?
 
Jag har provat pellets, rivet papper och spån, pellets är bra om dom låter bli att äta dom,spån är kanon men skräpigt, papper är sämst,blött,slidigt (vilket betyder att valparna skiter o sen slidar runt i skiten) och illaluktande.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 870
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 643
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
1 793
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 919
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp