Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag som jobbat med att packa och skicka iväg surströmming under fyra somrar (med lovord från chefen) kan berätta en hemlighet för dig - surströmmingen är intelligent. Brukade kommunicera med ett par stycken fiskar som låg där i baljan och simmade, en av dem var mycket frustrerad över att så många såg dem som skit. Ville inte förknippas med SD :confused::angel:

:rofl::rofl: I love you! :love:

Det har alltid talats om magkänsla, jag tror på surströmmingskänsla jag!
Min inre surströmming talade om att bästavännen dolde något för mig, och se så rätt den hade...
Nu ska bara resten fram också, för den säger att där finns mer som inte berättats...

Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag blir knäpp! Surströmmingen har ljugit för mig i nästan ett år! :mad:
Den är alltså så pass intelligent att den kan lura en människa i x antal månader! Och nu sitter den där och hånskrattar åt mig! :mad:
Synd att det inte är surströmmingspremiär snart! Då kanske jag skulle äta en själv, som hämnd?!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 379
Senast: Johanna1988
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 889
Senast: monster1
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 734
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 577
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka