Bukefalos 28 år!

Ung Jägersro

Lånar din tråd lite. Har en annan fråga om Ung Jägersro, kansje du vet?

var inne och tittade på deras kursprogram, och där stog det hur många kurstilfällen det var och vilka dagar. Blev lite besviken, skulle gärna gått någon kurs, men då måste man ju bo i närheten. Har dom inte typ några intensivkurs på en vecka eller nåt? Bråttomt också eftersom jag snart blir 18!
 
Rider på ridskolan (MCR) där Ung Jägersro-kurserna lånar hästar till galoppkurserna och har ponnytravarna uppstallade. Har gått travkursen upp till steg 3 sen hade jag inte tid och slutade, men det har aldrig hänt att de har haft någon intensivkurs tyvärr
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
39
· Visningar
1 740
Skola & Jobb Det står att max 165 poäng på grundnivå räknas på de flesta utbildningar men det måste ju vara väldigt många som har detta. Lyckas inte...
Svar
12
· Visningar
606
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa. :up: Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 623
Senast: AI62
·
Gnägg Snubblade just över en engelsk reel på FB. En filmsnutt där en ca 3-årig unge rider på sin mini cob ( står det). En ponny som ser ut som...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: finapina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp