Ungefärlig kostnad på sadelrenovering.

Rumpnissen

Trådstartare
Har fått en Isabell Werth Wintec sadel av en kompis. (Fantasy här på buke :bow: )

Nu är det ju bara det att den är lite lätt sliten. Den har spruckit nere vid stropparna och stropparna är väldigt slita och hade behövt bytas ut.

wintec%20isabell.jpg

Vad tror ni det skulle kosta, är det ens möjligt att laga? Eftersom jag fått sadeln kan jag tänka mig att lägga ut en del, men inte hur mycket som helst av samma anledning. :D

Sv: Ungefärlig kostnad på sadelrenovering.

Huu, osså ska den sys ihop också. :crazy: Fasst iof, hade väll tänkt mig där omkring.

Sv: Ungefärlig kostnad på sadelrenovering.

Jag menade att det kostar 1000:- för hela jobbet. Fråga användaren Wulp, hon är sadelmakare och borde ha koll på sånt.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 852
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Efter lång tid har jag insett att jag måste och vill ha hjälp med min "matproblematik". Några trådar har på Buke har verkligen fått mig... 2
Svar
28
· Visningar
2 649
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 959
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 980
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka