Bukefalos 28 år!

Unghäst VM-dressyr

A

Ankiesen

Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när falsterboveckan var. Å på ridsport.se hittade jag ngn info till de som var intresserade att rida unghäst VM i hoppning å d skulle åg i september... Är jag helt ute å cyklar eller? :confused:
 
Unghäst VM i dressyr har gått, ett enda svenskt ekipage gick till final - Mia Runesson (yngsta ryttaren!) och Era TP!

Det står nog en hel del i kommande Ridsport om det! :D

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 194
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 218
Senast: Snurrfian
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 245
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 535
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp