Bukefalos 28 år!

Unghäst-VM!

Hur får ni det att fungera att se 5års finalen? Clipmyhorse säger att jag inte får för att jag inte är tysk. Vet att det går att ställa om men känns som för stort besvär för att vara värt det. Eller betalar ni FEI?

Jag har betalat för ett helt år på ClipMyHorse och kan då se allt om och om igen när jag vill. Finns ett stort arkiv som är mums för de som älskar hästsport. Hittade bland annat den video på Don Auriello när han var 6 år och såg livrädd ut!
 
Jag har betalat för ett helt år på ClipMyHorse och kan då se allt om och om igen när jag vill. Finns ett stort arkiv som är mums för de som älskar hästsport. Hittade bland annat den video på Don Auriello när han var 6 år och såg livrädd ut!
 
åh någon som såg Quentin SV? Finns det någonstans man kan se det efteråt? :)
Dom är från min klubb och ser ofta när hon tränar.. dock aldrig sett dom tävla ;p
 
åh någon som såg Quentin SV? Finns det någonstans man kan se det efteråt? :)
Dom är från min klubb och ser ofta när hon tränar.. dock aldrig sett dom tävla ;p

Första dan missade de i ett byte, andra dagen var det stabilare. Antaligen lite laddad? Eller trött, han har aldrig varit iväg såhär lilla Sorken. De går nästan alltid stabilt men kan ibland spöka sig lite så detta var rackarn i mig skitbra!! Så glad för Maja och ägare!
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 549
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
4 878
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som har hästerfarenhet av både islandshästar och storhästar sen fyra år tillbaka. Jag har flera gånger...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 640
Senast: ameo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 197
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp