Bukefalos 28 år!

Unghästen lyfte upp katten i svansen

Det är klart att kattungen kan ha skadats, men den behöver inte ha skadats. Det är bara att känna igenom den och se hur den reagerar.
 
Skulle känna igenom hela ryggen också, om det verkar ömt kan det ju bara vara muskelsträckning likväl som något värre.
 
Verkar katten okej hade jag nog inte oroat mig, annars går det ju att åka in och röntga för säkerhets skull. Svansen är ju ändå ryggraden, så hade katten haft ont hade jag nog åkt in.
Det beror ju lite på vilken katt det är, en kattunge klarar nog ett lyft i svansen bättre än en gammal överviktig pensionärskatt....
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Freazer
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
893
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 290
Senast: MJLee
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp