Unghästforum

M

mawito

Skulle önska att det fanns ett forum som handlade bara om unghästar, där man kunde samla det som rör hästar från föl till treåring. Som hantering, inridning, kvalitetstester osv.
Alltså utöver själva avelsbiten.

Det är något som jag saknar. Annars är buke jättebra. Förutom att jag inte satt mig in i allt nytt ännu... :smirk:
 
Sv: Unghästforum

Instämmer! Nu hamnar dom lite överallt, under avel, hantering, ridning mm så det vore bra att samla allt unghäst på ett ställe!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 205
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 272
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
3 813
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp