Sv: Unghästtråd...
SNÖ!! Vi har fått snö...!...och vad har inte det påverkat mina hästar???
Lilly var fullkomligt galen idag när jag skulle lina henne i skritt och trav...Blev mest galopprejs, jämfotahopp och allmänt tokigt
Tog en stund innan hon varvade ner och gick att jobba som jag tänkt men då skötte hon sig utmärkt
...men jisses, för all denna attityd
Raketen protesterade rejält för att han blev kvar i stallet själv. Stod mest på bakbenen och försökte forcera en vägg...när han inte fick gehör vände han bakdelen till och tjurade. Jag groomade honom efter att jag tagit ut fröken i hagen och han var inte det minsta svettig så särskilt orolig är han ju inte. Bara tjurig
... Han var dock lugn som en filbunke under mitt hanterande trots att fröken då inte var närvarande...lustigkurre, det där
Nu går dom på vallen i snövädret och ser ut att må rätt gott...
SNÖ!! Vi har fått snö...!...och vad har inte det påverkat mina hästar???
Lilly var fullkomligt galen idag när jag skulle lina henne i skritt och trav...Blev mest galopprejs, jämfotahopp och allmänt tokigt
Raketen protesterade rejält för att han blev kvar i stallet själv. Stod mest på bakbenen och försökte forcera en vägg...när han inte fick gehör vände han bakdelen till och tjurade. Jag groomade honom efter att jag tagit ut fröken i hagen och han var inte det minsta svettig så särskilt orolig är han ju inte. Bara tjurig
Nu går dom på vallen i snövädret och ser ut att må rätt gott...