Sv: Unghästtråd...
Ja, jag saknar min lilla buse

Sant det du säger, de har ju sånna enorma personligheter, de blir ju familjemedlemmar lixom...och inte säljer man sin mamma heller??

Nä, det är svårt det där...
Njae, hon som köpte honom hade inte ridit western förut, men vem vet, hon stog ett stall där många red western i alla fall. Var en del western folk och tittade på honom också, men mycket lustigt folk finns det tyvärr. Och jag kan bara inte sälja en häst till någon som inte känns rätt.
Tack! Visst är ponnysar gudomliga! Jag är så svag för welshar

Blir inte lätt att sälja det fölet tror jag. Tanken var att hon skulle köras in så småningom, men hon har inte alls varit mogen för det. Sen köpte jag en vagn och sele till de stora hästarna, för ca 22.000:-, så nu blir det till att vänta ett tag om jag ska ha råd med samma utrustning till henne... Nä, visst kan jag sitta på henne, jag väger inte så mycket, värst är det med längden. Det var faktiskt jag själv som satt in henne när det var dax för det. Men nu är hon så tjock med sin fölis mage, så nu blir det bara promenader för lilla skruttan
Vi har lösdrift för hästarna, de verkar må så mycket bättre av det, de är inte alls särskilt roade när man vill ta in dem i stallet

Tycker att de fungerar bra i hagen som det är nu, väldigt lugnt och harmoniskt. De två äldsta uppfostrar de yngre superbra, men låter de ändå leka och så. Bacardi, Geiser och lill ponnyn leker riktigt mycket, men de andra tre har inte riktigt samma lust längre. Får hoppas bara att Geiser kan fortsätta att gå med dem även när han får börja betäcka.