Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min tvattmaskin luktar unket nar den inte anvands. Tvatten kommer dock ut och luktar tvattmedel. Later alltid maskinen torka innan jag stanger dorren. Ar det nagon som har ett tips om hur fa bort lukten/
Stänger dörren, är det samma sak som att du stänger luckan på maskinen? I så fall, sluta med det. Töm filtret. Kör i lite ättika i tvättmedelsfacket, kör en tom maskin på 95 grader. Sen låter du luckan stå på glänt, alltid. Maskinen torkar väldigt sällan helt, och stänger man till där, så börjar det lukta- obönhörligen.
Har forsokt att hitta filtret i 2 ar!!! Jag vet att man ska tomma filtret med jamna mellanrum. Men kan inte hitta det. Bruksanvisningen sager ocksa tom filtret men visar inte vart det sitter. VI har en Electrolux Washer/Dryer EWD 1477.
Kropp & Själ Veckans första runda genomförd 💪 Varmt och allergisk så var noga med att bara springa när det kändes bra och promenera däremellan. Trots...