Uppdatering av forumet 2.1

Jag planerar att genomföra en uppdatering av forumprogramvaran. Det innebär att det inte går att nå sidan under tiden.
Just nu är planerna att genomföra detta idag inom någon timme. Vi får se om det kanske ändras. :)
Ledsen om det ställer till det för någon. Det kan nog ta någon timme innan man kan nå sidan igen efter att uppdateringen startat, om inget går fel.

Till att börja med lär inte skillnaden vara så stor då jag planerar att inte slå på så mycket av den nya funktionaliteten till att börja med.
Lite små ändringar i utseendet och i editorn är nog det som kan märkas först.
En del små saker lär behöva fixas till efter uppdateringen, vissa saker kan behöva översättas.
 
Vart länkar de, trodde inte vi hade ratings?
Ingenstans länkar de! Såhär ser det ut:

26275
 
Har någon annan fått dessa? Någon som vet vad de kan vara kopplade till?
Jag tror det ser ut så när likes buntas ihop. För jag fick en sån nu och när jag klickade på Dela upp notiser så försvann den och istället har jag nu bara vanliga likes. Så det kanske är någon bugg som sker när likes samlas?
 
Spara smileys fungerar inte på offentliga datorer så den funktionen blir väldigt segt när man sitter på en sådan.
Det är flera som klagat på smiley-segheten till forum-utvecklaren, förhoppningsvis hittar de en lösning. Ett alternativ är att inte visa några emojis alls där, men det känns lite trist.
 
Har inte fått den idag. Men jag undrar om det är en bugg, jag tycker att det verkar vara en bra funktion.
Nej, alltså det du visade är ju inte en bugg. Jag menar buggen där det stod sådär konstigt om ratings. Den du visade hade jag redan under dagen igår, så jag tror inte att den kommit ur den senaste uppdateringen som Gunnar talade om. Det var så jag menade.
 
Nej, alltså det du visade är ju inte en bugg. Jag menar buggen där det stod sådär konstigt om ratings. Den du visade hade jag redan under dagen igår, så jag tror inte att den kommit ur den senaste uppdateringen som Gunnar talade om. Det var så jag menade.
Jamen jag fattade. Jag tror inte att det med ratings är en bugg, utan en bra funktion. Även om ordet ratings verkar konstigt valt.
 
Jamen jag fattade. Jag tror inte att det med ratings är en bugg, utan en bra funktion. Även om ordet ratings verkar konstigt valt.
Okej, sorry för att jag missförstod då.

Det är ju en bugg på så vis att den inte är klickbar, ser lite konstig ut och har fel namn. Dvs den behövde fixas. För mig gör den nada nytta i och med att man inte ens kunde se vilken tråd det rörde sig om.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp