Finns vädringskrok som de flesta sätter till bagageluckan.Jag behöver tips, jag brukar aldrig lämna hundarna i bilen men imorgon måste jag det. Hur gör ni om det regnar? Har ni ändå helt öppet med bagageluckan? Det kommer ju bli kallare och kallare. Måste man alltid ha ett fönster öppet för att få in luft även när det är kallt? Jag är rädd att dom kommer frysa då men syre måste ju in på något sätt väl. Kläder på kommer det ju självklart bli.
Det kommer vara varje måndag i 5-6 veckor när jag är på kurs på Trassel och nu innan flytten vill jag helst inte lämna Milou helt ensam ifall han går bärsärk här hemma. Jag har satt kompostgaller kring det området i huset jag gjort till packningsområde men det behöver inte betyda att det hindrar en ensam Milou. Och sen inte direkt i nya lägenheten.
Och jag brukar alltid ha med Alvin och Milou i början av varje tillfälle när vi träffas i stugan, vid fikapausen och eftersnacket för dom var/är så smidiga men det går ju inte att ha med Trassel där om fler gör samma sak så åtminstone då i början och att jag tittar till Milou en sväng i fikapausen och tar ut honom om det är lugnt omkring.
Men hur vet jag hur jag ska se till att han varken blir kall eller varm eller att det regnar in även om jag ställer bilen motsatt håll mot regnet. Om det är 16 grader, moln och risk för regn vad tror ni då? Och sen framöver?
Det blir väldigt fuktigt i bilen om man inte luftar.