På förmiddagen var vi 1,5 timmar i hagen. Milou fick fräscha upp minnet rally, jag har egnaskyltar eftersom planen är kurs och tävling i vår. Jätte duktig, han gjorde lite sneda poseringar men fick till det efter några repetitioner. Tänker att jag nog kan börja tävla innan någon kurs kommer igång för vi kan ju det här. Förhoppningsvis är han mer fokuserad nu som 7 åring och jag mindre nervös för det kan ju inte bli värre än att det inte går alls.
Trassel har jag bara tränat lite sporadiskt och enstaka moment men idag byggde jag en bana och oj vad imponerad jag blev över hur duktig han var.
Sen blev det lek i fullfart med oss alla tre, Milou älskar ju att rulla sig och Trassel lekte med äpplen som fallit ner och sen åt dom upp ett varsitt äpple.
Jag hade varken klocka eller mobil så blev förvånad att vi varit där så länge.
I eftermiddag ska vi prova att gå i parken där jag ska bo,mitt hus ligger i princip i parken. Och gå lite runt utanför parken och se oss omkring. Jag har bott granne med där jag ska bo nu så jag känner ju till området. Kanske att Milou kommer ihåg från när han varit hos mina föräldrar men Trassel har aldrig varit där.