Uppgradera licens -halv avgift i november?

Saigon

Trådstartare
Vet att förbundet i alla fall förr om åren, brukade "rea" ut ryttarlicenserna mot slutet av året. Det blev då typ halva priset.

Är det någon som vet om de gör det fortfarande? När gör de det isf? Vet ni priset?

Jag kom igång så sent på säsongen i år att jag inte tyckte det var lönt att lösa vanlig licens för så pass få tävlingar så jag löste bara lokal. Men samtidigt så skulle det vara roligt att iaf få rida ett par klasser på rätt nivå innan vinteruppehållet så att man vet lite vad man ska jobba på fram till nästa säsong.

Ngn som vet?

Sv: Uppgradera licens -halv avgift i november?

Tack för svar! :bow:

Nej jag har heller inte hittat ngt på förbundets sida. Men jag vet att de brukar "annonsera" om det när det är dags. För jag har lagt märke till det förr om åren även om det inte varit aktuellt då.

Men jag har för mig att det brukar vara rätt så sent. För jag har ett svagt minne av att jag tänkt tanken att det ändå varit skrämmande mkt pengar i förhållande till de otroligt få tävlingarna som funnits kvar då. Däremot kommer jag inte ihåg om det var i november eller december.

Men jag får väl hålla utkik. :bump:

Nyfiken som man är var jag tvungen att kolla upp det.

Fick svar från ridsportförbundet att det fortfarande fanns och från den 1 november är det halva priset på ryttarlicensen som då gäller året ut!

Så nu har du inget val, nu måste du ut och tävla ;)

Aha:idea: det var ngt nytt! :)
Men visst är det också så att om man löser en licens efter november/december(?) så gäller den även nästa år. Fast då är det ju knappt några tävlingar kvar!:p

Nej, om du löser i november så får du den "billigt" och den gäller året ut. Sedan får du lösa en ny för 2008.

ÅÅh, nej! Nu belv det ju jättesvårt för mig att bestämma mig! Finns en tävling kvar som jag väldigt gärna skulle rida, som går regionalt. Mitt argument att inte rida den har varit att det är dyrt.. Men nu.. Det är ju inte så mycket pengar som måste emellan... Hm. :crazy:

Nyfiken som man är var jag tvungen att kolla upp det.

Fick svar från ridsportförbundet att det fortfarande fanns och från den 1 november är det halva priset på ryttarlicensen som då gäller året ut!

Så nu har du inget val, nu måste du ut och tävla ;)

Men vilken ängel du är!! Tack snälla!! :bow: :bow: :bow:

Så långt tänkte inte ens jag :D

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i... 2 3
Svar
54
· Visningar
8 326
Senast: fio
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur... 2
Svar
20
· Visningar
4 839
Senast: kryddelydd
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: TeamLundVer
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 993

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka