Upplyftande memes och videos relaterade till Kriget i Ukraina

1649439872837.png
 
Den här tycker jag är ändå den bästa remixen jag har hört av vad man gjort med klippet av soldat-musikern som sjunger en ukrainsk folksång.
Alla pengar som kommer av det går till ukrainas hjälp och på bara en dag samlade det in 7000$, fantastiskt! Och den är så bra också, ju längre in man kommer desto bättre blir det.

(trevligt med en text också så man förstår vad texten handlar om ❤️)
 
Den här tycker jag är ändå den bästa remixen jag har hört av vad man gjort med klippet av soldat-musikern som sjunger en ukrainsk folksång.
Alla pengar som kommer av det går till ukrainas hjälp och på bara en dag samlade det in 7000$, fantastiskt! Och den är så bra också, ju längre in man kommer desto bättre blir det.

(trevligt med en text också så man förstår vad texten handlar om ❤️)
Håller med. Den där med Pink Floyd tyckte jag faktiskt lät illa. Men jag är kanske konstig. Den var i otakt och skar sig, illa så att säga.
 
Håller med. Den där med Pink Floyd tyckte jag faktiskt lät illa. Men jag är kanske konstig. Den var i otakt och skar sig, illa så att säga.

Jag tyckte samma sak :o:o:o det var ju bara hans sång med lite rock musik inlagt här och där. Blev lite besviken :cautious:
Undrade om det bara var jag som tyckte så. Musiken och sången gick ju inte ihop för 5 öre. Det var alldeles för olika stilar så blev mest skrän som överröstade det intressanta.
 
Jag ogillar ju rock något enormt så jag tänkte att det ska kanske låta sådär 😅 Älskar också The Kiffness version allra bäst 😍 Eller bara originalklippet från Instagram rakt upp o ner ❣️
Hahaha, nej jag tänker att det låter i otakt liksom och det är ju illa även om det är rock :D
Håller med dig om det andra :D
 
Undrade om det bara var jag som tyckte så. Musiken och sången gick ju inte ihop för 5 öre. Det var alldeles för olika stilar så blev mest skrän som överröstade det intressanta.
The Kiffness visade (och visar) dessutom hur man kan lägga ihop olika stilar på ett bra och harmoniskt sätt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 946
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 062
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 369
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag snubblar hela tiden över memes och videos och sådant jag gärna vill dela men som inte passar i Covid-tråden. Den känns lite mer...
76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
159 655
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp