Bukefalos 28 år!

Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

FB_IMG_1589917039702.jpg
 
Systembolaget har farit med osanning.
covidhand.PNG


Jag känner till mängder av fina whisky som de saluför med en alkoholhalt 60+.
Handspriten kom dock aldrig upp i pris, och jag hade nog inte klarat att hälla det på händerna. Hädelse, hade det varit - "vaskning" av åratals arbete bokstavligen.
 
Jag vet inte varför jag tycker den här är så kul. :D

Visa bifogad fil 51373
:rofl: :rofl:

Jag visade den för pappa, som så klart inte fattade. Förklarade att den ensamma bilen nyste och pappa säger "ja men det har ju hänt något där framme som gör att det blir stopp. Så för att inte hamna i stoppet så vänder alla". Jag ville bara skrik: MEN SKIT I VAD SOM HÄNDER UTANFÖR BILDEN, TITTA PÅ BILDEN OCH SKRATTA!! :D
 
:rofl: :rofl:

Jag visade den för pappa, som så klart inte fattade. Förklarade att den ensamma bilen nyste och pappa säger "ja men det har ju hänt något där framme som gör att det blir stopp. Så för att inte hamna i stoppet så vänder alla". Jag ville bara skrik: MEN SKIT I VAD SOM HÄNDER UTANFÖR BILDEN, TITTA PÅ BILDEN OCH SKRATTA!! :D
Så där är min pappa också...
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 119
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
373
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
662
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp