Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

Jag uppskattar den hjälpsamma "You are here" pilen.

1589737539482.png
 
Jag vet inte hur ok det är med en direkt säljlänk här,
men den finns hos företaget seven7shirt - hittar ni dess site, hittar ni också Stay at Home-trycken. Det är både olika t-shirts, bag, ryggsäck, mugg, mobilskal osv.

De finns i USA, vilket man ska tänka på om man vill beställa.
Tack! :love: Måste kolla noggrannare på den där hemsidan.
 
Jag vet inte om ni känner till Robert Fripp, men sjuttiotals-proggressiva King Crimson är hans band - och han brukar finnas med på listor med världens 100 bästa gitarrister. 21th century Schizoid Man från 1969 är väl den låt som är mest känd utanför den proggresiva världen.

Toyah Willcox kanske är mer känd för klientelet härinne. Och ska man nämna nåt om hennes karriär, som började inom punk och new wave, vid sidan av hennes 20 album genom åren, kanske man plockar ut hennes tre år i rad-nomineringar som bästa kvinnliga soloartist av Brit Awards.

However, detta omaka par är gifta sedan 1986, och båda är fortfarande aktiva musiker.
Dock idag, under lockdown, är de tvugna till att roa sig på annat vis;

Svansjön. Med enhörningar.



(som en Bruno Eller säger i kommentarerna:
In this video of less than 1 minute, Robert moved more than in 50 years on stage... I just love it! )

Och det finns fler Toyah/Fripp Lockdown videos att avnjuta för de intresserade...
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 960
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
359
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
643
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp