Sv: Upptaget

Nu kan inte jag Iphone men på Samsung kan jag blockera ett nummer om jag tar fram det och går in på inställningar.

Jag letar men hittar inte, dock får jag göra mina uppringda nummer till favoriter mm.
Misstänker att jag tittar fel, ska det kanske vara under tiden någon ringer eller så?
:o

/hallonsaft som är lite lagom oteknisk ibland ;)

På senaste uppdateringen 7.0.2 så finns den funktionen. När du trycker på telefonknappen kommer alla samtal upp, då ser du en "i" med ring (inte pil, var fick jag det ifrån) . när man trycker där kommer info om det numret upp. Längst ner står Blockera.....

Okej, får se om jag lyckas få fram något, hur vet jag att jag har rätt version?
Har ingen jag behöver blockera just nu men kan vara bra att veta om man skulle vilja vid tillfälle, undrar hur man vet/misstänker att man kanske blivit det?

Vad är Jay? jag har med problem med en del samtal och i mitt fall är det Iphone?

/hallonsaft som inte är med nu :o

Betyder typ hurra :).

Iphone = det går inte att blockera nummer på tidigare uppdateringar. I och med ios7 så går det. Den är jätteny, så om du inte har uppdaterat din telefon senaste veckan så har du den inte.

Du vet att du är blockerad om du varje gång du ringer direkt går till röstbrevlådan/får upptaget/samtalet avslutas.

Senast ändrad:

Betyder typ hurra :).

Iphone = det går inte att blockera nummer på tidigare uppdateringar. I och med ios7 så går det. Den är jätteny, så om du inte har uppdaterat din telefon senaste veckan så har du den inte.

Du vet att du är blockerad om du varje gång du ringer direkt går till röstbrevlådan/får upptaget/samtalet avslutas.

Ja det visste jag inte eftersom jag inte behövt blockera förrän nu. Och jag har senaste versionen så då gick det ju. Jätteskönt.

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 275
Senast: Marita73
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 595
Senast: bollen__
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 609
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka