Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tycker jag också. För vilken fullblods uppfödare har sina åringar gående ihop med sina mammor. Så vitt jag vet INGEN. Så det är nog hennes små leklöp hemma på åkern hon dillar om.
 
Ok, så jag som dom senaste 12 åren har varit fölningsansvarig på ett av sveriges största fullblodsstuterier vet inte vad jag pratar om????
Dessutom har jag ridit in och grundtränat flera klassiska vinnare, men det klart, hästar som vinner derbyn är naturligtvis feltränade från början........(eller jag kanske bara har haft TUR?) :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
790
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
5 848
Senast: Badger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp