Bukefalos 28 år!

Sv: Usch!

Fruktansvärt!! Kvinnan borde få bo i ett pyttepytterum utan toalett i resten av sitt liv eller nåt sånt! :eek:
 
Sv: Usch!

:eek: :confused: :crazy: :mad: :cry:

Jag saknar ord! Hur i h-e fungerar en sådan människa! Sjukt, äckligt, vidrigt, hemskt och ledsamt.

Anette
 
Sv: Usch!

Det är verkligen fruktansvärt!
Tyvärr ligger det ofta välvilja och en önskan att hjälpa bakom sådana vanvårdfall, situationen har blivit människan övermäktig och ofta ligger det även psykisk sjukdom i närheten. Man ska inte vara så snabb att döma, även om det givetvis inte gör någon skillnad för de stackars katterna.
 
Sv: Usch!

Ja, vad säger man?? man blir bara helt stum..... :eek: :eek:
hur kan det gå så långt innan någon märker nåt?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Läkaren på vc ringde angående hemorrojden. Han råkade tyvärr nämna att de skulle kolla en hel rad med saker i morgon när jag ska...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 153
Senast: Otherside
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
286
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
Svar
17
· Visningar
650
Senast: Kilauea
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit på arbetsintervju idag. Jag hatar verkligen att gå på intervju. Inte för själva intervjusituationen utan för känslan jag...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
11 256
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp