Ut på pelhamjakt..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 664
J

jojjo_blondin

Nu ska ja köpa ett pelham som ja får tävla hopp på. det ska vara rakt, av gummi eller syntet material (enligt tr måste man ha det när man tävlar ponny.)

har kollat i hästaffärerna men har bara hitta mkt tjocka bett, och ja vill ha ett som är lite tunnare (ponnyn tycke rinte om så tjocka bett )

detta är vad jag menar med tjockt bett

någon som vet något där det kan finnas ett tunnare pelham i syntet/gummi material, storlek 11-11.5 cm?

hittat på apple mouth? aldrig sett nå i verkligheten, men de kanske e lika tjocka som gummi-pelhamen

tyvärr blir väl betten väldigt tjocka med gummit på.... :(

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 466
Senast: Mia_R
·
Utrustning Behöver köpa ett nytt bett till vår ponny. Hon ska enligt tandläkare ha stl 9,5 med fasta ringar. Många av de lite dyrare betten som ser...
Svar
7
· Visningar
1 649
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
24 018
Utrustning Jag behöver bettförslag till ena ponnyn. Jag rider oftast på hackamore, ibland babypelham, rakt i gummi. Hon är åt det heta hållet och...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31