utbilda sig till banbyggare

Olympus

Trådstartare
Hur gör man det? Jag skulle vilja göra det, kanske bara bygga på lokal nivå också.
Finns det ngn åldersgräns, jag fller 18 i år.
Har hört att man måste ha tävlat en viss nivå för att få bygga på en viss nivå, stämmer det? Jag har tävlat regionalt upp till 115 på häst och LB på ponny. Räcker det för att kunna utbilda sig till banbyggare på lokal nivå?

Jag letade lite på ridsports hemsida men hittade inget riktigt, ngn får gärna skicka en länk.

Sv: utbilda sig till banbyggare

Vet faktiskt inte men din Ridklubb bör väl kunna hjälpa dej att få svar?

Jag vet inte heller riktigt vad som gäller, men kolla med ditt ridsport distrikt. De brukar kunna hjälpa till och svara på sådana här frågor, veta vilka krav som ställs för att kunna genomgå utbildningen, vart utbildningar hålls, krav på din ålder osv.

Ja, det skulle dom säkert kunna, var dum som inte frågade när jag var där idag på tävlingsmöte, vi har ändå två banbyggare i klubben:p Men ska snart ha möte igen, så då ska jah passapå att fråga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 463
Senast: Edla
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 713
Senast: IngelaH
·
Ridning Jag har de senaste åren känt att det är dags att ta upp ridningen igen, och nu är det dags ! Men, jag har fastnat lite i mitt letande...
Svar
2
· Visningar
2 806
Hästmänniskan Vad kan man ta för att låna ut en välutbildad d ponny på 18 år på foder? Vad är rimliga krav att ställa? Vi vill gärna att hästen står...
Svar
14
· Visningar
1 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka