Bukefalos 28 år!

Utbildningar på Strömsholm??

S

Speedster

Finns det några utbildningar man kan gå på Strömsholm efter gymnasiet? Har kommit på att jag gick fel linje.. Så jag har ju redan kasserat mina gymnasieår. Så jag undrar om någon vet om det finns någon utbildning för mig som inte har gått något hästgymnasium på gymnasietiden? Har haft specialidrott genom skolan och vill verkligen sattasa på hästarna! Så jag letar för fullt efter bra utbildningar nu när jag går sista året..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag går lite i tankarna på att försöka mig komma in på någon utbildning som sadelmakare ifall jag inte kommer in på hovslagar...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: lillan222
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 750
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 767
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp