Utesluten från kalas

Sv: Utesluten från kalas

My bad, uppfattade det lite som om ett avslut på det TS skrev i första inlägget. Lite som om att det skulle vart från TS fast från ett annat användarnamn.
 
Sv: Utesluten från kalas

My bad, uppfattade det lite som om ett avslut på det TS skrev i första inlägget. Lite som om att det skulle vart från TS fast från ett annat användarnamn.

Vad har det med saken att göra.
PM:a om du undrar över sådant.

TS.

Jag tycker att du gjorde rätt som lade fokus på ditt barn istället för att fara iväg och låta moderskänslorna ta över och gå på föräldrarna.

Jag tror du kommer att få tillfälle att få dina frågor besvarade när tiden är rätt.

Men jag måste säga att jag slutar aldrig att förvånas över vissa människors tilltag.

Du verkar ha bemött din son på det allra bästa sätt du kunde göra, därav hans kloka och sunda tänk.

Och hans kompis, hoppas han tar med sig den fina egenskapen han besitter i hans framtida liv.

Vilka underbara pojkar du har i ditt liv :)
 
Sv: Utesluten från kalas

Tack :bow: vad glad jag blev nu :)

Jomen det är väl så, de allra första känslorna man får är tigrinnans...man vill rusa iväg och döda den som gjort ens barn illa. Men när man fått tänka igenom det hela märker man att fokus kanske var någon annanstans.
Iallafall, tack och lov för Buke och alla kloka människor som finns här, att ventilera och bolla med!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 899
Senast: Fraegd
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 905
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 115
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp