utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

var på invigningen av horse store igår då, köpte 4 rosa fleccbenlindor för 75:-, jätte bra tcker jag!! Dom hade sänadära "mössor" till hästarna i bla. ljusrosa..
Jag vill ochså åka till globen eller skandinavium... Mina småttisar har varit i globen 2 gånger!!

jag ska lätt sy ihop diverse grejer till hästen

jag och en kompis har bestämt att vi ska sy riddarschabrak, frågan är bara i vilka färger och vilken sorts tyg det slutar... (rosa fluffyextreme? ;) )

Om du kan sy ROSA flyffiga ludd till nosgrimman och nackstycket, så betalar jag....:)

Det är jättesnyggt med rosa "fluff" på sakerna, jag sydde fast ett fluff hjärta på mina benlindor

domino skrev:
Lite smakprov :D
c5_1.JPG

02_1_b.JPG

00_1_b.JPG

ce_1_b.JPG

72_1_b.JPG

c2_1_b.JPG

Vart kan man köpa dessa??? *VILL HA!!!!!* :crazy:

_underbarn_ skrev:
Vart kan man köpa dessa??? *VILL HA!!!!!* :crazy:

Jag har köpt dessa:)

d0_1_b.JPG

till min pålle...skitsnyggt kommer det att bli..han är ju mörk:)

Sen dessa fick min dotter till sin ponny:

68_1.JPG

Jag köpte de på Ebay. Mycket trevlig säljare....om du vill hennes nummer som säljare kan du väll pm:a mig då ge jag det till dig och kan du kolla vilka lindor hon har. Sen har jag en till som säljer såna snygga lindor...kan pm:a mig om du vill ha hennes säljarenamn också:)

Ha det bra,
Jacky

Är nyfiken då jag blev väldigt förtjust i de där lindorna. Vad kostade dem (+ vad gick frakten på)? Om du inte vill skriva här så kan du väl PM:a? :)

Ingen fara:) Kan väll skriva här vad jag ska betala för lindor incl frakt från New York (frakt är lite olika beroende på var säljaren bor)
Lindor till dottern var ingen annan som bjöd på så dem fick jag för $14.99, zebra lindor var någon annan som också ville ha dem :crazy: så de blev dyrare: :( $16.00 frakt blir: $14.00 totalt: $44.99 1 dollar = 6.68 kr (låt oss säga 7 kr) så det blir:
7 x 44,99= 314,93 kr inte det billigaste presis :crazy: ...men man får något speciellt :D

Kram Jacky

fast det va ju inte såååå farligt ändå med tanke på att man kan få betala närmre 200 för paret i sverige :) åh vad jag blev sugen på å beställa nu ju... men har ju inte råd med såna utsvävningar gaah :p

LillaMy84 skrev:
... men har ju inte råd med såna utsvävningar gaah :p

Inte jag heller egentligen :rofl: men kunde inte låta bli tyckte de va sååå läckra :love: men gubben min...han tycker inte om att jag har upptäckt Ebay :rofl:

Jacky

haha jo kan tänka mig att det inte är så populärt :D
nä för sjutton jag måste oxå haaaa :p
men mailade du försäljaren först innan du la bud eller slog du bara till?? :)

Väldigt kulig tråd måste jag säja :D Många häftiga grejjer :d

Här kommer mina bidrag:

8e_1_b.JPG

21_1_b.JPG

bluesaddle5bx.jpg

a7_1_b.JPG

:D

Slog bara till .....sedan när jag fick veta att jag hade vunnit aktionen mailade jag henne. Jätte trevlig säljare:) Så köp du...och visa vilka du ska bjuda på *nyfiken* :angel:

Lycka till!
Jacky

hehe här kommer ett par jag e riktigt sugen på :bump: :D
hade massa men nu hittar jag dom inte längre :( (iof kanske lika bra det :angel: )

(klicka för större bild)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka