utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Det är ju jätteskoj med udda färger, speciellt om man kan matcha alll utrustningen. :)
Varför ska det vara så strikt och tråkigt med svart, vitt, mörkgrön/mörkblått även på hemmaplan?

Själv kankse jag inte är världens roligaste men jag tycker att det är jätteskoj med färg, vilken spelar mindre roll ;)
Man måste väl få sticka ut lite :D

exakt!
dessutom behöver ju allt inte vara i samma färg för att matcha, räcker ju med att någon detalj är likfärgad

LillaMy84 skrev:
*knapplån*

asså det tränset med lila foder, å lila strass... OMG villa ha vill ha vill ha :p (känner mig som en treåring som inte får det godiset man pekat på i affären :angel: )
fast allra helst i ljusblått då.... OMG jaaag viiiiiiiilllllll haaaaaaa :p

Meow, ja det är fint ^^ Såg ett liknande på eBay för inte så länge sedan :angel:

Jacky skrev:
**Knapplån**

Liet annorluna saker till ryttaren :) Också på ebay :p

48_2.JPG

c5_2.JPG

e6_2.JPG

20_2.JPG

b2_2.JPG

Fler finns det :cool:

Uhhhh vill ha! :) :love:

Har tagit bort den pga reklam skäl - inte bra att reklamera gratis förstår du. Allt står som sagt på sidan och som du kan läsa så har jag sagt ifrån att undrar folk över något mer så måste dem ta kontakt via pm. Då vi reser till Sverige 1 gång i veckan för att skicka paket till svenska kunder så kommer ju inte den svenska momsen med ihäller eller tull avgifter, utan detta är något som vi tar oss av. Detta är info som kunder får efter att dem har lagt in sin beställning, det är också fritt fram att avbeställa allt om dem nu ångrar sig + 14 dagars retur rätt - eller så kan man ta kontakt med oss med ev. frågor ang frakt och avgifter.

Hur lyckas du lura de norska myndigheterna att dra av för momsen om du inte kan bevisa att varan förtullats och momsats i annat land?

Vad du sysslar med - att dra av moms och sälja till svenska kunder och sedan själv ta varorna över gränsen - kan räknas som smuggling.

Immer

Vi lurar ingen, som jag sa tidigare så står vi för kostnaderna. Då vi jobbar med att få upp butiken i Sverige så är det inte den norska staten som ska ha momsen, utan det är sverige som ska ha det. Vi har bara inte fått upp den svenska sidan till butiken ennu, bara den engelska som ligger i Norge. Och i Norge så är det lov att sälja för 50 000 NOK före man måste betala moms till den norska staten. Vi betalar vår del, och så är det. Vi jobbar vitt - är registrerade och följer lagen i Norge. Men har du problemer med detta så får du ta det med mig personligen och inte via ett forum på nätet.

vart då?? måste veta argh blir galen, jag som preciiiiiiis köpit ett nytt finte träns på mässan.. men detta måste jag nästan bara ha :D gosh... och jag som tycker snygga träns är sjukt svåra att få tag på :p

som sagt sök på ebay.com

frkaste tråden hitils

önskar att man hade pengar till en massa roliga onödiga saker och plats e lite trångt redan nu

Ja, för det mesta är det ju pengarna som är ett problem (man är ju tyvärr inte gjord av dem).

Det var just sådana häftiga guldglittriga benskydd jag fann på Scandinavium..:)

Och så var dom försmå när jag provade dom..:(

vilken storlek köpte du och vilken färg jag vill ha lila :)

kolla hos nån som säljer gallop och distans utr där kan man hitta mycket kul

biotrans3.jpg
vill haaaa!!!! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
926
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka