utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

*knapplån*

Inte så ovanlig färg kanske, men jäkligt snyggt. :love: :love:
Ska köpa tyglar & nosgrimma i blått till sedan då jag får råd.

Min Queen poserar:

4014719.jpg

4014713.jpg

Åhh häftigt... Jag har ett blått lite mörkare träns till min isis.... Men det var liksom lite plastigt... Ditt ser mjukare ut :D

Det är i plast, men väldigt mjukt och härligt tycker ajg, gillar det redan & har bara provat det ännu. :love:

13325492_1.jpg

Du som gillar rosa, sett denna udda grimma som är på auktion på Tradera? Enda i Sverige enligt säljaren...

Det vore kul men en internetbutik med häftiga grejer!

cämela skrev:
vet nån var man kan köpamanrosetter me iamanter i ? om ä'r så söta

åh va kostar en pa som e rosa?

Jag köpte blåa, fanns tyvärr inte rosa då, på travshoppen i Mantorp. Tror att dom kostade 60 spänn :eek:

ciliegia skrev:
funderar på att starta en mini-internetbutik med hästgrejer som projektarbete, eftersom jag är frälst av rosa/lila/neon och andra ovanligare färger på hästsaker så lär jag ju försöka få in en del sånt. tror ni att det skulle uppskattas och kunna gå runt?
har ju lektionerna småföretagande A och B så sådana kunskaper har jag ju fått genom skolan, vore kul att använda dom innan man glömt av allt
detta är inte aktuellt än på nåt år (eller ev. till hösten), men att bygga upp idén är ju inte helt fel

Låter ju som en utmärkt idé, och ja, de flesta i denna tråd skulle nog uppskattadet :) :)

Fick hem Hööks vår katalog, där var det en hel del
glittriga saker. Både hink, ryktlåda och borstar

För små söta flickor med andra ord. :crazy:

riktat åt alla med bilder i den här tråden...

HEERREGUD!!!!! Hästen som tvingas ha sånt här på sig får jävla veta att den lever.. :crazy:
Skulle verkligen ALDRIG köpa nåt sånt här.. stackars djur.. :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
562
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Gps-halsband
  • Senast tagna bilden XVI