Utrustning

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Ida-Therese
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 223
I

Ida-Therese

Jo, undrar var man kan köpa hjälmar, hjälmöverdrag, säkerhetsvästar, stövlar you name it:p

Var finns det affärer har dom ngn hemsida erl så?

Sen är det absolut väldigt mycket jättebra ifall det finns i många olika färger också:love:

Sv: Utrustning

Det närmsa blir Täby Stall och Foder för dig. Men vet att Hööks säljer hjälmar utan skärm också..
Men du är väll uppe hos ninna nu om jag förstått rätt, det är bara att be henne om hjälp.

Sedan finns det en massa andra ställen men då får du beställa hem via internet eller exempelvis ta dig ner till Jägersro.
Sedan hjälmöverdrag om du vill att det ska se ut på ett speciellt sätt så går det att beställa av vissa personer efter egen smak!

Leta runt bland länkar på galoppsidor eller i det här forumet ;)

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 250
Senast: verser
·
Utrustning Flytta gärna tråden om den kommit fel!;) Har genom åren samlat på mej en hel del platsstolpar som blivit böjda av olika anledningar...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: mily
·
Gnägg Hej! :laugh: (långt inlägg men jag hoppas ni vill läsa!) Jo, det är såhär att jag är inackorderad i ett stall (ett lite större stall... 2
Svar
32
· Visningar
4 125
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka