Utställning + bilder??

replica

Trådstartare
Någon som är hajj på det? :confused:

Vill veta lite mer vad det går ut på hur det går till osv?! :crazy:

Tror Ni att det skulle kunna gå bra för min vovve (bilderna är inte de bästa precis!) har fått höra att han har för kort nos, för "krokig" svans och att han är för liten?

Zicco, fotoalbum (hoppas att det funkar!!)

Tacksam för svar!!
 
Varför inte bara ställa ut han i en öppen klass och se vad dom tycker om han ?! Domare tycker ofta olika.
 
för en hund som inte har några titlar och är över 15 månader så gäller bara öppen klass=)

Till trådskrivaren ställ ut han så frå du ju veta vad domarna tycker om han=)
 
Får nog göra det.

Vill dock gärna veta lite mer hur det går till innan jag ställer ut honom. Har du något tips vad man kan tänka på? :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 789
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 513
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej! Vår hund (Sankt Bernhard 75 kg, snart 3 år) har troligtvis dragit av korsbandet och vi väntar nu på tid till ortoped och ev...
2
Svar
25
· Visningar
2 990
Senast: Linda_A
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp