Utställningstråden 2018

Ingen Bukefalist som ska ställa ut på Backamo till helgen?
Jag bor nästgårds och ska dit och träffa lite folk och det vore kul att ha några att kika på och hålla tummarna för :)
 
Årets utställningssäsong är (antagligen) avslutad.
Qine visade upp sig relativt fint i Luleå i söndags, fick ett VG, som enligt kritiken väl lika gärna kunde ha varit exc, men ok. Gillade domaren, med mer Griffon-erfarenhet kommer hen att bli riktigt bra.
Avslutade dagen med att visa Boris den förskräcklige i BIS-ringen lite oplanerat. Gick väl halvbra, (ingen placering) men jäklar vad kul han är att jobba med! Vi ska träna ihop oss i vinter och ha lite kul på inoffare till våren :)
 
Vilket jäkla väder :meh:
Vi står i Agriatältet och trycker :(
 
Glömde helt av att träffas! Var mycket i huvudet och sen satt jag mest och surade över vädret i mitt tält:p satan vad det kom skurar!

Jag var bort 2 snabbisar hos pudlarna men vid det laget var jag och skägget rätt blöta och frusna så vi gjorde det kort. Ändå satt jag inne på kontoret och tryckte i 40 min när det regnade som värst (jobbar där).
Ska tillbaka i morgon också på lite ärenden om någon av er är där.
 
1D46B978-ECDF-44E1-9A62-0289477D1577.jpeg


Tänkt anmäla till utställning om 5veckor -är det ens lönt?
Hon har haft hotspots som nu är så gott som utläkta men pälsen kommer ju inte hinna växa ut helt och hållet..
 
Tänkt anmäla till utställning om 5veckor -är det ens lönt?
Hon har haft hotspots som nu är så gott som utläkta men pälsen kommer ju inte hinna växa ut helt och hållet..

Jag hade inte anmält.

Hade ju tänkt ställa terriern nere i Sundsvall, men iom att hon behövde dras ner och iofs hinner få en del päls, men inte kommer vara i snygg päls innan dess, så får hon stå över.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 895
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 632
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp