Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UVEX Perfexxion Active CC, är den svart eller grå?
Beställde hem en Uvex Perfexxion Active CC för några dagar sedan och idag anlände den.
Supernöjd med hur hjälmen sitter men jag blir osäker på vilken färg den är.
Jag beställde en svart, men denna ser mer mörkgrå ut...men inte riktigt så pass grå att man skulle sälja den som grå.. tror jag... haha.
Har kikat på bilder på både den mörkgrå och den svarta på google, men då jag tycker att den svarta ändå inte ser helt nattsvart ut så blir jag bara ännu mer fundersam.
Någon som har nämnda hjälm i grått eller svart och skulle kunna lägga upp en bild för att jämföra?
Sv: UVEX Perfexxion Active CC, är den svart eller grå?
Nu blir jag ännu mer fundersam..
På fraktsedeln står det faktiskt att färgen är "Dark Grey", men när jag var inne och kikade på Uvex hemsida så fanns endast färgerna (för just denna hjälm) i "Brown Mat", "Blue Mat", "Black Mat" och "Anthracite Mat".
Varav den sistnämnda då är grå, men så pass grå är absolut inte min hjälm.. hmm..
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kläder & Bli fin Men så typiskt! Jag hade kunnat skicka men vet inte om det vore värt portot då heller. Mig veterligen skulle jag inte betala någon tull...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...