Vacker bild !!

Jag har åtta,fast en är inte min.
Jag har fö en omplceringsaby....om intresse finnes.. :angel: :angel:,det är han som heter Solo.

jag blir grön av att rensa alla kattlådor.... :smirk:
 
:love: :love: :love:

Åh herregud !
Han är ju helt underbar !

Men vad säger mina damer om en sån herre ? Och skulle han kunna leva som utekisse ? (som självklart får sova i säng på natten ) Vi bor på landet - då vill katterna helst vara ute ! Vad kostar han ? Är han kastrerad ?
 
Han är kastrerad,chippad,fullvaccinerad, vetförsäkrad för 30.000:- livförsäkrad för 5500:-
Om du bor lååååångt ut på landet med NADA bilar så är det acceptabelt,annars så är det koppel som gäller!

Jag vill ha 1500_.-för honom o livslång kontakt!
 
Suck - det finns bilar !

Livslång kontakt - inga problem (snarare trevligt !)

Men jag tror inte att jag grejar att ha en kisse som inte får vara ute när de andra får det ! Om han inte är en soffpotatis förstås !

Mina katter är egentligen bara ute på sommaren, på vinter smyger de ut för att kissa och eventuellt kolla om inte solen kommit fram, men sen är de mest inne i soffan ! men på sommaren är de bara inne för att äta !
 
jag kan ju säga att det finns få raser som är så aktiva som abessinier...
Personligen anser jag att om man inte bor långt åt h-vete på vichan så ska man hålla katterna inne.
O jag kan med gott samvete inte omplacera honom där den möjligheten inte finns....sorry!
 
Vi BOR långt åt helvete på vischan ! Men det FINNS en väg.

Fast å andra sidan skulle en aktiv Aby älska mitt hus !
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
348
Senast: Sol
·
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 187
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
227
Senast: MiniLi
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 361
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp