Vacker bild !!

han ser väl inte läskig ut,han tvättar sig bara på magen... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Nej, han är jätte fin!

Men kortet ser lite läskigt ut. Han är så ljus, så det ser ut som han vrider kroppen i nån konstig vinkel.

Den brun-röda katten som du visade kort på efteråt var verkligen ur vacker :love: (vad heter färgen?)
 
Viltfärgad abessinier.
han blev champion *skryt..* i Västerås förra helgen. :D
 
å den blåvita.... :love: :p

Kan inte mandalaki komma hit o bygga in min balkong. :angel:
 
Det är ju marrakech.... :love:

såg du inte den lilla bilden på Solo? :smirk:
 
nä.....inte om man jämför med skogisar...(alla utom Markstedt...) :o
 
Måste ta kort på honom så du får se...han ser ut som en pudel.... :love: :love:
 
det e lika bra att du erkänner att du e bra sugen på Solo.... :angel:
 
Läckert, hon passar ju verkligen in med mattan och så.
Vi kanske skulle öppna ett stort galleri online på bara kattbilder som vi i styrelsen tycker passar.
 
Självklart !! Alla roliga bilder sänds till oss, sen sätter vu oss ner och tar fram de mest roliga/tokiga/fulia osv som vi sen puplicerar.
 
ÅÅÅH TACK Monika :bow: :bow: :bow:! ÄNTLIGEN finns mina änglar på nätet.

Den blåvita är Manne :love: :love: :love: och den rödvita Totte :love: :love: :love:.

På bilderna 2 och 4 får man en http:// för mycket men tar man bort den syns bilderna.

*STOLT*

Rallebralle, nu är balkongen ännu finare :). I går blev sambon klar med en hylla i varje hörn så att kisarna har egna platser och slipper sitta på balkongbordet. Det blev jättefint :D!

TACK Monika :bow: :bow:!

mandalaki
 
Hurrödu Rallebralle, hur många katter har du ? Jag blir helt grön av avund på dig också !

Jag har två rara huskatter :love:, men jag VILL ha en korthårsraskatt. Jag är inne på Brittringen nästan varje dag och kollar på nallar :love:, men det skulle gärna kompletteras med en ädel och stilig Abyssinier... :love:.... :angel: hopps inte gubben min ser vad jag skriver då blir han galen, två katter räcker mer än väl tycker han
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
369
Senast: Sol
·
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 198
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
241
Senast: MiniLi
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 379
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp