Vacker bild !!

Bukefalos 30 år!

Nej, han är jätte fin!

Men kortet ser lite läskigt ut. Han är så ljus, så det ser ut som han vrider kroppen i nån konstig vinkel.

Den brun-röda katten som du visade kort på efteråt var verkligen ur vacker :love: (vad heter färgen?)

Viltfärgad abessinier.
han blev champion *skryt..* i Västerås förra helgen. :D

å den blåvita.... :love: :p

Kan inte mandalaki komma hit o bygga in min balkong. :angel:

Det är ju marrakech.... :love:

såg du inte den lilla bilden på Solo? :smirk:

nä.....inte om man jämför med skogisar...(alla utom Markstedt...) :o

Måste ta kort på honom så du får se...han ser ut som en pudel.... :love: :love:

Läckert, hon passar ju verkligen in med mattan och så.
Vi kanske skulle öppna ett stort galleri online på bara kattbilder som vi i styrelsen tycker passar.

Självklart !! Alla roliga bilder sänds till oss, sen sätter vu oss ner och tar fram de mest roliga/tokiga/fulia osv som vi sen puplicerar.

ÅÅÅH TACK Monika :bow: :bow: :bow:! ÄNTLIGEN finns mina änglar på nätet.

Den blåvita är Manne :love: :love: :love: och den rödvita Totte :love: :love: :love:.

På bilderna 2 och 4 får man en http:// för mycket men tar man bort den syns bilderna.

*STOLT*

Rallebralle, nu är balkongen ännu finare :). I går blev sambon klar med en hylla i varje hörn så att kisarna har egna platser och slipper sitta på balkongbordet. Det blev jättefint :D!

TACK Monika :bow: :bow:!

mandalaki

Hurrödu Rallebralle, hur många katter har du ? Jag blir helt grön av avund på dig också !

Jag har två rara huskatter :love:, men jag VILL ha en korthårsraskatt. Jag är inne på Brittringen nästan varje dag och kollar på nallar :love:, men det skulle gärna kompletteras med en ädel och stilig Abyssinier... :love:.... :angel: hopps inte gubben min ser vad jag skriver då blir han galen, två katter räcker mer än väl tycker han

Liknande trådar

• Kattnamn från sagor?
  • Lämplig kattras?
  • Katt trick
  • Sorgen efter en katt

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Autistic meltdown
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn