Vad är AR och barockridning?!

O

overtyre

Ny kommer jag men en som säkert väldigt många här inne tycker är en dum och korkad fråga. Men jag vill väldigt gärna veta. Vad är AR och barock? Är det samma? Om nej, vad är skillnaden? Vad går dessa två ut på? Vad vill man åstadkomma?
Jag förstår att dessa frågor säkerligen är svåra att förklara för en total nybörjare, men försök så gott ni kan. :bow:
 
Hrmmm.... Harkel... :angel: Jag har letat, men hittar inget... :o Vet inte vad jag ska söka på. :crazy:
Kan du säga vad jag kan söka på?
 
Högst upp på sidan så bör du se en nålad tråd som heter FAQ, gå in och läs på den tråden först, där finns svar på de vanligaste frågorna. Om du fortfarande har funderingar ska vi gärna se om vi kan hjälpa dig att räta ut frågetecknen.
 
Åh! Tack, Tack så mkt! :love: Barockridning verkar kul tycker jag! Skulle vilja testa ngn gång! :love:
Rider du barock? Kan inte du berätta lite i så fall? Hur du började med det och så?
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 011
Senast: DeCloe
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 912
Senast: Pyrran
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 040
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp