Bukefalos 28 år!

Vad är det här för hundras?

miniea

Trådstartare
Jag brukar anse att jag är bra på att känna igen olika hundraser men den här gången har jag verkligen gått bet.. En person som jag följer på instagram la upp den här bilden på sina hundar men jag har ingen aning om vilken ras de tillhör. Eftersom hon har två likadana kan det ju knappast vara en blandras? Har funderat på belgisk vallhund/tervueren men på de bilder jag har sett på sådana har hundarna alltid haft mörkt ansikte.

33238368c5d76ea8641e1fc384c43177.jpg
 
Varför skulle det inte kunna vara blandras? Han kan ju ha två ur samma kull.
Annars ser det ju onekligen ut som en blek schäfer.
 
Okej, då är det nog säkert någon blandras ändå. Precis som @Blandrastik säger så är de antagligen ur samma kull. Tyckte de såg trevliga ut och därför blev jag nyfiken. Familjen som äger hundarna hör till kategorin "kända personer" och får massor av kommentarer på sina bilder så därför kändes det inte som någon idé att slänga in en fråga där, utan hundbuke har nog lika bra koll :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 410
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 689
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 832
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp