Vad är det jag har tryckt på!!!!!HJÄLP!!

Favina

Trådstartare
Jag blir snart tokig!

Allt som jag klickar på bara blir helt blått som om jag skulle kopiera och sedan så öppnas allt i nytt fönster, jag blir snart tokig!

Kan någon hjälpa mig!?
 
Sv: Vad är det jag har tryckt på!!!!!HJÄLP!!

Jag blir snart tokig!

Allt som jag klickar på bara blir helt blått som om jag skulle kopiera och sedan så öppnas allt i nytt fönster, jag blir snart tokig!

Kan någon hjälpa mig!?

Din shift-tangent är låst i intryckt läge. Antingen logiskt (ibland missar datorn en key up och fastnar därmed. Tryck en gång på shift och se om det släpper) eller fysiskt, att knappen faktiskt är nertryckt. Se om något sitter fast under t.ex.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
574
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag håller på att bli tokig! Diskmaskinen diskar inte rent. Allting i övre korgen får en äcklig hinna med bös efter disken.. Jag har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 794
Senast: Jeffery
·
IT & mobiler Googlar mig tokig men hittar inget svar. Jag råkade dränka min rfidplånbok. Kan jag räkna med att skyddet fortfarande fungerar eller är...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag ska flytta in i en nyproducerad lägenhet och behöver hjälp att tolka planritningen. Vad innebär BR 600 och ÖK 2100? Kan det handla...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp