Vad är det med musen??

R

reykurboy

Det går inte att varken skrolla uppåt eller neråt...:crazy: Är det bara å köpa ny eller går det att fixa till på något sätt??
 
Sv: Vad är det med musen??

hmm, vad är det för en mus då? är det en logitech?

iofs inte ens dem borde tappa scrollfunktionen bara för att drivrutinen pajjat :| när uppkom felet, hadde ni gjort något med datorn eller blev den bara sne av sig själv? testat att rengöra musen? dvs skruva isär, damma ur, skrapa bort beläggnignar etc.
 
Sv: Vad är det med musen??

Hmm... Nu tillhör ju inte jag sorten som kan något om datorer...:crazy:
Men det står Fujitsu siemens på musen å så lyser det rött ur den! Den gick sönder igår, helt plötsligt ville den inte mer...
Jag får be sambon plocka isär den, själv törs jag mig inte på det!
 
Sv: Vad är det med musen??

Prova först med att ominstallera drivrutinerna.

Leta fram skivan/disketten med drivrutinerna, sätt i denna i läsaren och välj installera
(var det lagom hög nivå ;))

Är det en trådlös eller en med sladd?
Är den trådlös kan det vara batterierna.

Om jag inte missminner mig har du XP och tyvärr har XP en förmåga att helt plötsligt skapa konflikt med drivrutiner till andra musar än Microsofts egna :crazy:

Förresten:
Här är allt bra, själv då? Hur gick tentan?
 

Liknande trådar

Fritid Går det att säga om det här är en råttunge eller en mus? Den är i storlek som en vuxen större mus (dvs betydligt mindre än en råtta)...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 448
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
464
Senast: gullviva
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
645
Senast: MiaMia
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp