Vad är värst, fattig eller fet?

Sv: Vad är värst, fattig eller fet?

enda gången jag provade byxor hos dem så jag ska inte uttala mig generellt men det här jeansen hade samma lårvidd på både 42or och 36or.
 
Sv: Vad är värst, fattig eller fet?

Barnavdelningen funkade bra tills jag fick bröst, lår och rumpa för ett par åt sedan...

Nu blir det loppis, där någon annan redan lagt upp benen.

Jag svor lite över konstiga klädmått som ingen människa skulle kunna ha den gången jag vägde kanske 43 kilo och inte kom ini ett par byxor som var tjugo cm för långa. Men nu har jag faktiskt träffat en person som har sådana mått.
 
Sv: Vad är värst, fattig eller fet?

KL

Något som också i regel passar människor som är mindre än genomsnittet är vintagekläder, eftersom man var mindre förr. En klänning från 50-talet i storlek 40 motsvarar en dagens 38:a, i vissa fall t om 36:a beroende på byststorlek.
 
Sv: Vad är värst, fattig eller fet?

<snip>
de har en linje som heter "Petite" i små storlekar och oftast anpassat efter kortare personer. Ni som är små - kolla in det! :)
<snip>

Problemet med Petite ar att det bara ar kortare, inte smalt och kort. Pa mig blir petite byxor nagra cm for korta ... precis sa att de faktiskt ar for korta och jag far fortfarande hala och dra i dem hela tiden for att de inte sitter uppe. :meh:
 
Sv: Vad är värst, fattig eller fet?

Jag bor i Spanien... Om man får tro klädutbudet här så är alla kvinnor korta, kortbenta och smalrövade:( Det är inte jag.... Jag är 174 lång, väger kanske 62-65 kg. Svenska kläder kan jag köpa i storlek 38-40, spansk storlek får jag ha typ 44... Det är inte så kul att handla då.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 767
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp